بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

دیدار رده بندی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا با برتری تیم مهرام تهران مقابل ذوب آهن اصفهان و راهیابی این تیم به رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های آسیا پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان که از صعود به دیدار نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا بازمانده بودند، عصر امروز یکشنبه هفتم فروردین ماه در مرحله رده بندی این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در سالن مرحوم کتابچی شهر کاشان برگزار شد، مهرام مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا و غرب این قاره با نتیجه  84 بر 78     مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به برتری رسید.

تیم مهرام در این بازی کوارترهای اول و سوم را به ترتیب با برتری 27 بر 14 و 23 بر 8 پشت سر گذاشت و کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج 19 بر 15 و 37 بر 19 واگذار کرد.

طبق تصمیم کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا با انجام تنها یک بازی در یک شهر بی طرف، برنده این مسابقه ضمن کسب عنوان سوم این رقابتها، جواز حضور در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا را بدست آورد.

این مسابقه با قضاوت داوران ترک و با نظارت "عبدالکریم فخور" از سوریه برگزار شد.

حسن نوربخش؛ رئیس سازمان لیگ بسکتبال ایران به همراه خمجانی و امیرحسین صفرزاده از فدراسیون بسکتبال شاهد برگزاری این مسابقه بودند.

دو تیم الجلا سوریه و الریاضی لبنان نیز امشب در سومین دیدار خود برای شناخت قهرمان مسابقات بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند. تیم الجلا که دو دیدار قبل خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است در صورت برتری در این مسابقه به عنوان قهرمانی غرب آسیا می‌رسد. در صورت برتری تیم الریاضی تکلیف قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به دیدار چهارم یا پنجم کشیده می‌شود.

مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا خردادماه سال جاری در فیلیپین برگزار می‌شود.

شنبه 6 فروردين 1390برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : مهدی طرفی

رئيس فدراسيون بسكتبال با اشاره به برنامه‌هاي اين فدراسيون در سال جديد گفت: قهرماني در جام ملتهاي آسيا و كسب سهميه المپيك لندن مهمترين و حساسترين رقابتهاي پيش روي بسكتبال ايران است كه اميدوار هستيم با درخشش ملي پوشان نتايجي در شان ايران كسب كنيم.

به گزارش ايسنا، محمود مشحون اظهار كرد: تك تك برنامه‌هاي تيم ملي براي سال جديد هماهنگ و تنظيم شده است. اواخر شهريور و اوايل مهر بايد با اصلي‌ترين رقيب ايران كه ميزبان جام ملتهاي آسياست براي كسب سهميه المپيك بجنگيم. چين هميشه حريف سرسخت ايران بوده است و با توجه به امتياز ميزباني تنها به دنبال قهرماني خواهد بود.

وي تصريح كرد: طبق برنامه بايد اهدافمان را عملي و تلاش كنيم تا در جام ملتها نتايجي در حد بسكتبال كشورمان كسب كنيم. پيش‌بيني همه مشكل‌ها و آنچه براي آنها برنامه‌ريزي نياز داريم، انجام شده است ضمن اينكه شش ماه زمان خوبي براي آمادگي خواهد بود.

رئيس فدراسيون بسكتبال ادامه داد: نزديك به سه ماه درگير ليگ برتر و رقابتهاي باشگاه‌هاي آسيا هستيم اما بايد از اول تير بازيكنان آزاد باشند و به تمرين‌هاي تيم ملي وارد شوند. شر ايط بازيكنان خوب است و اميدوارم تا آن روز اتفاقي نيفتد تا ملي پوشان و قهرمانان ما بتوانند با آمادگي كامل در اردوهاي داخلي و خارجي تيم ملي شركت كنند.

وي افزود: مطمئن هستم در جام ملت‌هاي امسال همانند هميشه قدرتمندانه وارد ميدان خواهيم شد و ملي پوشان قدرتمند ايران براي قهرماني مبارزه خواهند كرد.

مشحون در رابطه با برنامه‌هاي فدراسيون براي رده‌هاي پايه به سايت سازمان ورزش گفت: در رده‌هاي پايه فعال بوده و هستيم. خوشبختانه فدراسيون در همه رده‌هاي سني فراخوان داده است. تيم‌هاي مختلفي داريم كه به صورت نردباني، ميني بسكتبال، نونهالان، نوجوانان، جوانان، تيم ملي ب و تيم ملي الف هستند كه به نوبه خود در مقاطع مختلف فعاليت خويش را انجام مي‌دهند.

وي در پايان تاكيد كرد: اميدوارم در سال جديد خانواده بسكتبال ايران با قهرماني در جام ملتها و كسب سهميه المپيك روزهاي خوبي را براي مردم كشورمان رقم بزنند.

 گزارش شبکه ایران، در ادامه مسابقات بسکتبال حرفه ای ان بی ای امروز 7 دیدار دیگر برگزار شد که در یکی از آنها ممفیس گریزلیز - تیم هشتم جدول کنفرانس غرب با نتیجه 103 به 85 یوتا جاز را در هم کوبید تا باداشتن 2 پیروزی بیشتر در مقایسه با هیوستون راکتس جایگاه خود را در مکان هشتم تثبیت کند.

در این بازی حامد حدادی سنتر ایرانی ممفیس 12 دقیقه و 17 ثانیه در میدان حضور داشت و با 10 امتیاز ، 4 ریباند و 1 بلاک شات سهم بسزایی در پیروزی تیمش داشت.

 
 

در یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز ایندیانا پیسرز 102 به 98 ازسد میزبانش نیوجرزی نتس گذشت و با کسب سی و دومین پیروزی این فصل فاصله خود را با میلواکی باکس رده نهمی بیشتر کرد.بوستون سلتیکس 96 به 86 نیویورک نیکس - تیم هفتم همین کنفرانس را از پیش رو برداشت.

در یکی از بازی های دیدنی و مهیج نیز شیکاگو بولز با نتیجه 132 به 92 ساکرامنتو کینگز در درهم کوبید و جایگاه نخست کنفرانس شرق را از بوستون پس گرفت.

اورلاندو مجک تیم چهارم جدول کنفرانس شرق نیز 97 به 86 کلیولند کاولیرز را برد.در این بازی دویت هاوارد - سنتر تیم اورلاندو با 28 امتیاز ، 18 ریباند ، 4 پاس منجر به گل ، 4 توپ ربایی و 4 بلاک شات برترین بازیکن میدان بود.سن آنتونیو اسپرز - پیشتاز جدول کنفرانس غرب 111 به 96 مقابل گلدن استیت واری یرز به پیروزی رسید.

مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال یورو لیگ نیز از امشب آغاز خواهد شد.بر اساس برنامه در این مرحله از رقابت ها المپیاکوی یونان با سیه نای ایتالیا ، بارسلونای اسپانیا - مدافع عنوان قهرمانی با پاناتینایکوی یونان و رئال مادرید اسپانیا با والنسیا اسپانیا دیدار خواهندکرد.

در این مرحله هر تیمی که بتواند 3 پیروزی کسب کند به مرحله نیمه پایانی مسابقات راه خواهد یافت.
 
نکته جالب توجه این بازی‌ها واکنش سرمربی تیم بسکتبال ممفیس به درخشش حامد حدادی بود.لیونل هالینز، سرمربی تیم ممفیس گریزلس پس پیروزی تیمش مقابل یوتا جاز که در آن حامد حدادی 10 امتیاز گرفت و نقش زیادی در این نتیجه داشت در مورد ستاره ایرانی اش گفت:«به نظر من او یک الگوست در ممفیس. بازیکنان عاشقش هستند.»

 
 

او که به خاطر قد و قواره حدادی به علاقه زیادی به ستاره شماره 15 اش دارد ادامه داد:«وقتی مارک گاسول دو خطا انجام داد نمی خواستم دارل آرتور را به زمین بیاورم. من به بازیکن بزرگ احتیاج داشتم.او خیلی خوب کار کرد. حریف نمی توانست زیر حلقه او را مهار کند. آن ها تلاش می کردند منطقه ای دفاع کنند و حامد توانست 4 یا 5 دفعه آن ها را شکست دهد.»

این حرف ها در حالی در صفحه مخصوص ممفیس گریزلس در سایت ان بی ای منتشر شده که مربی ممفیس صحبتی کلی در مورد تیمش کرده و به طور جداگانه راجع به حدادی حرف زده است.

 
 

نکته جالب این است که او به طور جدا گانه راجع به بازیکن دیگری صحبت نکرده است. بازی قبلی هم که حدادی دوبل دوبل کرده بود همینطور بود اما آن را می شد به درخشش قابل توجه او بعد از مدت ها نیمکت نشینی ربط داد. شاید سایت ان بی ای و صفحه ممفیس علاقه خاصی به این ستاره ایرانی دارد.

یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : مهدی طرفی

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام پس از پيروزي تيمش مقابل ملي‌حفاري در رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: در بازي رفت هم مقابل اين تيم بازي بسيار سختي انجام داديم و در اين بازي نيز چون حريف از امتياز ميزباني برخوردار بود توانست در بسياري از زمان بازي ما را اذيت كند و تحت فشار قرار دهد.


مصطفي هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا در خوزستان اظهار كرد: تيم ما در مواقعي از بازي شانس آورد و اين موضوع باعث شد كه نتيجه بازي به سود ما بچرخد وگرنه بازي بسيار پاياپايي بود و مشخص بود كه مربي حريف تمرينات بسيار خوبي با تيمش داشته است.


وي بيان‌كرد: حريف از بازيكنان بسيار خوبي برخوردار بود و در بعضي مواقع عرصه را بر ما تنگ مي‌كرد. من باز هم اعتقاد دارم كه شانس آورديم و پيروز ميدان شديم. در هر صورت فكر مي‌كنم كه بسكتبال امروز روي خوشش را به ما نشان داد.


سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام افزود: براي تيم ما كه در فكر قهرماني است تمام بازي‌ها سخت است و اصلا فكر نمي‌كنم كه تيم مقابل ما ضعيف و يا قوي است. عادت كرده‌ام تمام بازي‌ها را بسيار سخت فرض كنم و سعي مي‌كنيم كه از همان ابتدا با محكم كاركردن عرصه را بر حريف تنگ كنيم.


وي اظهار كرد: مقابل هر تيمي كه بازي كنيم هيچ موقع تيم را از قبل برنده نمي‌دانم و بازيكنانم را ياد دادم كه بايد در هر بازي سخت تلاش كنند.


هاشمي گفت: تيم ما چون جز مدعيان قهرماني است بايد براي رسيدن به هدف خود بسيار سخت تلاش كند. براي اين كه به اين موفقيت برسيم بايد بسيار بيشتر از آن چيزي كه تاكنون تمرين كرده‌ايم تلاش كنيم. اميدوارم كه اگر حق‌مان قهرماني است به حق‌مان برسيم.


وي درخصوص داوري بازي گفت: من به داوري بازي كاري ندارم و در اين خصوص هيچ حرفي نمي‌زنم ولي از بازيكنان تيمم به خاطر اين كه در هر بازي تلاش مي‌كنند بسيار ممنون هستم.


انتهاي پيام

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 39124
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین